zi

sărbătoare pe care

am nesocotit-o fără de voie

gânduri spășite mă copleșesc, duet

cu cerul ce-și varsă oful, flori albe

dansând spre noi coboară

vijelios, vedere clară

tu ești viață, eu

plâns de

lună.

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to zi

  1. Iosif says:

    Dezavuez zilele de sarbatoare ale pamântenilor.Viata este o sarbatoare continua,eterna,dincolo de spatiu si timp,pe care l-am învins prin credinta,speranta si IUBIREA ABSOLUTA,atemporala,oferita în dar de TATAL meu,prin jertfa lui HRISTOS.

    S-ti fie viata învaluita de Lumina alb-stralucitoare a IUBIRII LUI ! 🙂

    Like

    • pathtomysoul says:

      Observ o influență. Era o sărbătoare Sabraca…dar nu ii mai stiu terminatia, oricum un termen original. Îți mulțumesc foarte frumos pentru cântec și pentru urarea deosebită (nu de altele ale tale, ci în sine)!

      Like

Leave a Reply

