Octombrie

psky

Îți cânt o serenadă pe note de octombrie,

În iederă-menadă, nebună fantezie!…

Pe corzile chitarei, dezmierd, în cântul meu,

Și laud, cât mă-ncântă, nespus, surâsul tău!

 

Îți cânt o noapte-aleasă, în straie de Selenă,

Cu ochi cerești, mireasă, și-alură de boemă,

Și liedul meu de ocru halou – se-nalță-n cer,

Pictând, spiră cu spiră, angelic, chipul tău.

 

Îți cânt iubirea pură cu incendiarul suflu

Și gândul mă-nfășoară în zbor de tandru cuplu,

Pândind ora nebună când singur o s-apari,

Miraj de baladesc sărut, în vis, ca să mă ai!

 

Ruga-voi luna să-și deșire raze fermecate –

Să-nduplece fatalul hărăzit de soarte,

Iar al vieții nestemat, la porți de Ierihon,

Îl vói în melos de brumar, din albul colofon!

 

 

 

 

H, 11 octombrie 2016

This entry was posted in Lirisme necuprinse and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Octombrie

  1. Foarte frumos! Să scrii mai des…

    Liked by 1 person

  2. Iosif says:

    Superbe si profunde gânduri,încarcate de roadele ce poarta în ele aroma,parfumul iubirii autentice al unui suflet nobil …sensibil . Bine ai revenit,draga Pathy !:)


    Duminica binecuvântata.

    Like

Leave a Reply

