Minute la alegeri

O delegată rubicondă, competentă, încearcă să-l îndrume pe un votant,

direcționându-l spre urnă:

– Domnule, poftiți vă rog pe aici!

– Nu, merçi, eu vreau cu doamna (arătând spre o alta, mult mai suplă) !

 

– Ce faci, mă, aici? Te-ai rătăcit?

– Ia, am venit și eu să dau cu pixul.

 

– Sunteți foarte conștiincioși cei de pe Strada Democrației!

– Păi da cum, ne alegem stăpân!

 

– Lăsați că pun eu în urnă, atâta samă știu.

 

– Unde aveți domiciliul?

– Aici, aici (indicând secția de votare) !

 

– Veniți la mine să vă scanez!

Paranteză, de anul acesta s-au introdus datele pe tablete.

 

– Viitorul primar e-n cutie.

– Cea craniană?

– Nu, cea din mijloc.

 

 

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Minute la alegeri

  1. lucillette says:

    Şi eu aş fi vrut cu…domnul, dar i s-a prescris odihnă la domiciliu şi nu era pe listă, aşa încât nu am avut “despre cine” să votez..

    Like

  2. succesulpe says:

    Romania gaseste intotdeauna ceva de ras. Sa nu ramana asa!

    Like

  3. iosif, says:

    Sunteti …(ADOR)ABILE !:)))

    Like

Leave a Reply

