Rămâi cu mine… ți-e dedicată ție

Te rog rămâi să îmi vorbești,

Cuvinte calde să-mi șoptești,

Cu licăr dulce-rozaliu

Și-al cuarțului de stele viu!

Cuvintele-ți de ambră cenușie

Caline vor ținti-nspre mine,

Din clipa-mbrățisării ne animă

Cum altfel sărutarea ta, decât sublimă?

Sărută-mă încă o dată,

Și-ți voi răspunde-nfierbântată,

Doar un sărut de-ndrăgostit

Etern al meu nestăpânit.

O oră doar să-ți plâng de fericire!

Cu patimă să ne iubim, și-uitate

clipele de dor să-ncremenească-n loc

Neîndurătorul timp.

Rămâi!.. Un ceas de vrei, mai stai

Să-mi stingi dorul nopților de mai,

De tine sufletul să-mi umplu,

Venerând acest inabordabil „simplu”.

Mă simt închisă-ntr-un cavou

Din care numai Bunul Dumnezeu

Va ști cum să mă scoată-n chip senină:

Pieri-vor până-atunci mii de ani lumină…

Ia aminte! Dintre cei muritori

Numai tu-mi poți preschimba rotirea-n van

Pe-al mistuirii rug: ci doar iubindu-ne risipitor

Vom curge în Amorul cel nemuritor.

 

This entry was posted in Lirisme necuprinse. Bookmark the permalink.

13 Responses to Rămâi cu mine… ți-e dedicată ție

  1. iosif, says:

    Esti îndragostita,surprinzatoare,enigmatica,inteligenta si imprevizibila ! Poate chiar …fatala !

    VOM…CURGE…

    Like

  2. lucillette says:

    Scrii foarte frumos.
    (dacă îmi dai voie, aş spune că blogul nu -i setat bine. Intră în setări si ajustează data corect, îţi apare ca fiind datate 13 mai toate postările şi comentariile. În partea dreaptă a paginii mai poţi adăuga, dacă vrei bineînţeles, alte widget-uri. Se face asta din personalizează tema(blogul), aşa zic eu.Răbdare însă,cu timpul toate vor ieşi. Important este că ai unde scrie. Şi o faci frumos. Mulţumesc pt gândurile frumoase ce-mi sunt adresate. Mă bucură)

    Like

    • pathtomysoul says:

      Iti multumesc. Cel de azi e de alaltaieri, celelalate doua din 13. Ce widgeturi sa mai adaug? As fi schimbat si fotografia, dupa taiere nu se mai vede luna, iar ca sa o fac sa re-apara, mi-ar trebui un alt program de grafica. Am vrut sa scriu numele mai alintat, dar trebuia in avans sa scriu ca nu am apucaturi pe invers si desi le tolerez, la altii, aproape de mine, nu. Iti multumesc mult!

      Like

      • lucillette says:

        … Cum vine că le tolerezi la alţii dar nu aproape de tine? Dacă ai afla ulterior că un prieten de-al tău este altfel, l-ai respinge? Fiindcă nu tolerezi aşa ceva alături de tine? Sau ai vrut să spui doar că nu te imaginezi, nu te accepţi pe tine personal în postura asta? Crezi că este ceva ce poţi alege sau doar ceva ce -ţi se întâmplă pur şi simplu? Un dat al fiecăruia? Eu susţin varianta ultimă.
        Despre Widget-uri poti pune:
        -arhive
        -comunitate
        -cele mai bune posturi si pagini
        -post I like
        – si ce vrei să-ti mai apara, dar am vazut că asttea sunt cam peste tot, mai uita-te pe la alte bloguri si vezi ce mai au altii. La mine nu sunt nici macar la vedere, fiindca nu ma intereseaza. Si cred ca si tema aleasa este cea care m-a lasat sa ascund meniul–nu sunt toate temele cu optiunea asta, cred.
        Taie cele 3Widget standard din pagina arata urat, neterminat. Si cred si la Blogrol ( comunitate) apare varianta standard. pune cum am zis una personificata. Cand dai că urmaresti un blog, îţi va apărea acolo care este acela…
        Despre fotografie nu stiu sa spun cum trebuie sa procedezi. Totusi am in cap ca ai putea sa o adaugi din nou blogului, ca si cum ar fi de la început. Adică îi dai add de acolo de unde ai luat-o iniţial, dacă se mai poate asta, dar nu vă de ce nu, doar nu s-a evaporat/dezintegrat în urma folosirii, si o redimensiuonezi după nevoie. Este doar un gând posibil să nu fie cel corect. Încearcă.
        Mai vorbim — când vrei, pe ce subiect vrei…

        Like

        • pathtomysoul says:

          Cred ca ti-am scris de vreo trei ori mesajul asta, fara sa apuc sa-l trimit si nu poti sa-l copiezi si sa-l lipesti. Trebuie sa-l scrii inca o data.
          Asadar, cum tu ai atata rabdare, de ce nu as avea si eu.
          Reiau ultimul subiect abordat.
          Daca as afla ca un prieten e altfel, nu l-as respinge. Daca ar fi prin preajma presupun ca m-as prinde. Sau nu, cine stie? Ziceam ca nu mi-ar placea sa fie in imediata proximitate. Ma intrebi de ce? Pentru că imi plac barbatii, nu femeile. Nu as fi interesata de experiente…altfel.

          Like

        • pathtomysoul says:

          Presupun ca exista un dat, dar mai exista si liber arbitru.

          Liked by 1 person

        • pathtomysoul says:

          Am pus arhiva, am tot schimbat setarea datei, am vrut ca poezioara mea sa fie in 17 exact atunci cand am scris-o, nu in alta zi. Si ii dau updatarea si nu a ia. Oricum, se misca atat de incet ca-ti vine rau. Adica ii dau refresh si numai dupa insistente si minute buuune, o mai si ia din loc. Despre foto, stiu ca la dimensiunea asta nu am cum sa scot luna la redimensionare decat daca o prelucrez intr-un program si o aduc mai jos. Multumesc.

          Liked by 1 person

      • lucillette says:

        Îţi voi răspunde aici văd că nu mai ai afişată nici opţiunea prin care poţi răspunde unui comentariu, ci oar pe cea de like. Deci încă de lucru la el(blog)
        Poate fi şi liber arbitru, nu ştiu cu adevărat cum este.. Înclin să cred că în multe dintre cazuri este doar ceva firesc pentru acela care se află în situaţia respectivă. Un dat, aşa cum spuneam.
        Despre copierea şi lipirea ulterioară a mesajului, eu ştiu că este posibilă.
        Despre setarea datei văd că truda ţi-a fost zadarnică, arată toate scrise în aceeaşi zi. Este bine şi aşa , pare a fi stat timpul în loc, lucru pe care ni-l dorim cu toţii , mai ales atunci pentru când clipa ar fi una de bucurie eternizarea ei este ceva..wow!.

        Like

  3. iosif, says:

    Crede-ma,nu eu ! De ceva vreme se petrece ‘ceva’ etrange,inexplicabil,sentimente si senzatii noi,nemaiexperimentate,iar ceea ce scriu în com.,sunt reactiile (aproape instant) la articolele scrise de voi,bloggerii. Merci,oricum !

    Like

Leave a Reply

